Kızımla Konuşmalar

Kaldığımız konudan devam ediyoruz.
http://blog.birailemeselesi.com/2021/05/28/kizimla-konusmalar-2/

(Eve üzgün gelen ve bunu konuşmak istemeyen çocukla babası, çocuğun isteğiyle, konu üzerine hiç konuşmadan oyuncak bebekleri uyutuyorlar…)

Baba: Ben hangisini uyutayım?

Kızı: Kumsal’ı uyut…

(Baba usulca ninni söylemeye başlar, ikisi de evciliğe kendini kaptırmış gibi görünmektedirler)

Baba: Bebeklerin senin üzgün olduğunu anlıyorlar mı?

Kızı: Evet ama senin gibi konuşmak istemiyorlar…

Baba: İyi geliyor mu peki?

Kızı: (Bebeği kundaklarken konuşmaya devam eder) evet…Siz çabucak konuşmamı istiyorsunuz ama ben hemen konuşmayı sevmiyorum…Zaten ne söyleyeceğimi de bilmiyorum çoğu zaman. Siz bir sürü şey anlatıyorsunuz ama ben anlamıyorum. Bebeklerimle oynayınca falan ne düşündüğümü daha iyi anlıyorum. Bir de hemen konuşunca ağlayasım geliyor, hiç sevmiyorum bebek gibi ağlamayı.

Baba: Hele benim hiç sabrım yok değil mi senin anlatmanı beklemeye?

Kızı: Evet. Biliyorum bana yardım etmek istiyorsun ama ben yalnız kalmak istiyorum.

Baba: Haklısın, bazen senin neye ihtiyaç duyduğunu atlıyorum ama ben de seni üzgün görmeye dayanamıyorum. Bundan sonra ne yapayım peki, nasıl davranayım?

Kızı: Bekle. Bir de ben ‘konuşmak istemiyorum’ dediğimde beni duy.

Baba: Tamam ama bir şey yapmadan durmak benim için çok zor. En azından sonra konuşacağımızı bilirsem bekleyebilirim. Bu arada Kumsal uyudu şimdi ne yapayım?

Kızı: (Diğer bebeğini uzatır) Al dedesi, bunun altı temiz, karnı doyacak. Sen beni bekle ben sana geleyim konuşmaya.

Baba: Söz mü? Gelmezsen?

Kızı: Uf babaa tamam, söz. Zaten ben gelmezsem peşimi bırakmayacaksın.

Baba: Aynen klaynen 

Kızı: Baba?

Baba: Efendim

Kızı: Bir de bu durumlarda kelime şakası yapma.

Baba: (Rahatlamış) Ne var ya alla alla, baba şakası bunlar ne yapmayacağım…

Gülüşürler…

#SerdarÇankaya #BirAileMeselesi #kızımlakonuşmalar